Trwa ładowanie

Twoja przeglądarka jest przestarzała. Niektóre funkcjonalności mogą nie działać poprawnie. Zalecamy aktualizajcę lub zmianę przeglądarki na nowszą.

ACZ Custom MG42 AEG
ACZ Custom MG42 AEG

ACZ Custom MG42 AEG

ACZ Custom MG42 AEG
ACZ Custom MG42 AEG
Ten artykuł pochodzi ze starszej wersji portalu i jego wyświetlanie (szczególnie zdjęcia) może odbiegać od aktualnych standardów.

Na stronie sklepu WGC prowadzona jest przedsprzedaż customowej repliki niemieckiego karabinu maszynowego z okresu II Wojny Światowej: MG42.

ACZ Custom MG42AEG to replika wykorzystująca, jako elementy zewnętrzne, części ostrej wersji MG42. Replika wykonana będzie w bardzo krótkiej serii limitowanej. Cena: 2850USD.

Karabin wyposażony będzie w gearbox V.3 III generacji produkcji SRC oraz komorę HU typu AK. Dlugość lufy wewnętrznej: 600mm. Magazynek typu drum, podkręcany elektrycznie, o pojemności 1000BB. Prędkość początkowa: 350-370fps.

 

 

 

null

null

null

null

null

null

 

 

 

 

Źródło:

www.wgcshop.com

Komentarze

TheCrow
26-10-2011 @ 23:23
Piękności :)
werdek
26-10-2011 @ 23:26
chyba się zakochałem :D
babski
26-10-2011 @ 23:27
No piękności...Cena byłaby do przyjęcia bez tego zera na końcu ^^
Prawie 10 tys zł za taką replikę -.-   omg
mikunda
27-10-2011 @ 00:48
Za replikę złożoną z wykorzystaniem oryginalnych części, replikę, która będzie wydana w małym nakładzie, karabinu który nie jest często spotykany w środowisku. 

To jest okaz kolekcjonerski, nie zabawka na strzelanki, cena jak najbardziej słuszna i mająca swoje odzwierciedlenie w unikatowości tej repliki.
babski
27-10-2011 @ 07:07
Przyznaj jednak że jakby się pojawił w Polsce to szału by nie zrobił... 10 kawałków po to, żeby powiesić jako eksponat na ścianie :/
Jest super wykonany itp no ale chyba tylko dla tych co nie mają co zrobić z kaską xD
Promant
27-10-2011 @ 10:07
Jeśli kogoś stać na taki gun, to i na wymianę GB i spokojnie może go używać. Stwierdzenie "nie ma co z kasą zrobić" jest typowe dla osób, których na to nie stać albo ich nie interesuje. Rekostruktorzy wydają często dużo większe pieniądze na sprzęt i nie trafia na ściane tylko jest używany. W ASH na pewno taka replika byłaby stosowana i podziwiana, szału mógłby nie zrobić na niedzielnych jebankach. Nie ten target.
mg schutze
27-10-2011 @ 21:08
Dokładnie, żaden to okaz kolekcjonerski.
 Przestańcie głupoty wypisywać.
Okaz kolekcjonerski ma zgodne numery, wyszedł z małej fabryki (ilość danego modelu niewielka)i do tego z wojennymi odbiorami, a MG 42 z Niemiec można zaciągnąć za 650 Euro.
Ze zgodnymi numerami.
Nie wmówicie mi, że przerobienie jej w domu nawet, to koszt 7 tys PLN. 
Skośnoocy liczą na szybki zysk właśnie na tłumie zachwyconych tym wpisem "na oryginalnych częściach". MG 42 to nie  FG 42 tego było w cholere.
Tabson
26-10-2011 @ 23:32
Jestem w stanie zrozumieć wszystko, ale czy Ci producenci nie rozumieją że replika która kosztuje OBRZYDLIWIE DROGO! bo 2850USD! i ma 350-370FPS to śmianie się potencjalnemu kupcowi prosto w twarz... Co to jest?! Do CQB w sam raz, ale bez tuningu, to do lasu mozna iść postrzelać do puszek, dla mine katastrofa. A co do wykonania, CUDO! :D
Matt141
26-10-2011 @ 23:50
Nie wszystkie kraje mają taką twórczą i szlachetną prawną samowolkę, co my w naszej Polsce. To trochę samolubne- liczyć, że producent weźmie po uwagę nasze krajowe podkręcone prędkości wylotowe. To oczywiście nie zmienia faktu, że ilośc fps do wyboru byłaby idealnym rozwiązaniem przy krótkiej edycji limitowanej.
Przy tak "solidnej" cenie wymiana całego gearboxa w zależności od potrzeby wydaje się być czynnością znacznie mniej abstrakcyjną. Kto zostanie szczęśliwym nabywcą, na pewno będzie celował w inne parametry, niż ilość efpeesiów w stocku.
Bart_Forrester
26-10-2011 @ 23:46
A czy wy nie rozumiecie, że w wielu krajach (w których swoją drogą rynek ASG jest kilkukrotnie większy niż nasz, i ot oni są adresatami tej repliki) istnieje ograniczenie FPS? Łoo, ale jaja, nie? :o
Matt141
26-10-2011 @ 23:50
Nie wszystkie kraje mają taką twórczą i szlachetną prawną samowolkę, co my w naszej Polsce. To trochę samolubne- liczyć, że producent weźmie po uwagę nasze krajowe podkręcone prędkości wylotowe. To oczywiście nie zmienia faktu, że ilośc fps do wyboru byłaby idealnym rozwiązaniem przy krótkiej edycji limitowanej.
Przy tak "solidnej" cenie wymiana całego gearboxa w zależności od potrzeby wydaje się być czynnością znacznie mniej abstrakcyjną. Kto zostanie szczęśliwym nabywcą, na pewno będzie celował w inne parametry, niż ilość efpeesiów w stocku.
mikunda
27-10-2011 @ 00:48
Za replikę złożoną z wykorzystaniem oryginalnych części, replikę, która będzie wydana w małym nakładzie, karabinu który nie jest często spotykany w środowisku. 

To jest okaz kolekcjonerski, nie zabawka na strzelanki, cena jak najbardziej słuszna i mająca swoje odzwierciedlenie w unikatowości tej repliki.
mikunda
27-10-2011 @ 00:53
Przecież to nie jest replika na strzelanki, to okaz kolekcjonerski. Może nie wiecie, ale sporo ludzi kupuje repliki i wydaje kupę kasy na ich wygląd po to aby sobie stał w gablocie lub wisiały na ścianie. Wtedy bebechy nie są ważne, liczy się wygląd, a tutaj zdecydowanie jest on niesamowity.
feder91
27-10-2011 @ 00:58
Jedna z nielicznych replik rekonstrukcyjnych która wykonana jest wprost przepięknie :D
babski
27-10-2011 @ 07:07
Przyznaj jednak że jakby się pojawił w Polsce to szału by nie zrobił... 10 kawałków po to, żeby powiesić jako eksponat na ścianie :/
Jest super wykonany itp no ale chyba tylko dla tych co nie mają co zrobić z kaską xD
Guest (ID:6452)
27-10-2011 @ 08:15
Replika jak replika, cena normalna, fpsów w sam raz, wykonanie OK.
Promant
27-10-2011 @ 10:07
Jeśli kogoś stać na taki gun, to i na wymianę GB i spokojnie może go używać. Stwierdzenie "nie ma co z kasą zrobić" jest typowe dla osób, których na to nie stać albo ich nie interesuje. Rekostruktorzy wydają często dużo większe pieniądze na sprzęt i nie trafia na ściane tylko jest używany. W ASH na pewno taka replika byłaby stosowana i podziwiana, szału mógłby nie zrobić na niedzielnych jebankach. Nie ten target.
swirekster lol
27-10-2011 @ 10:32
Na jakimś falloucie albo stalkerze przyjść w ręcznie zrobionym egzoszkielecie i z tym w rączkach...
Pritcher
27-10-2011 @ 14:39
Obejrzyj sobie Jin-Roh :)
mg schutze
27-10-2011 @ 10:34
No ciekawe... moje MG wyszło w około 2k PLN nie euro LOLPoza tym to pewnikiem szroty z kilkunastu innych MG posładane do kupy bez oznaczeń i numerów na rynku kolekcjonerskim warte parę euro... a za taką kasę to można mieć dekowane MG 42 z oznaczeniami i zgodnymi numerami. :)
Matt Baker
27-10-2011 @ 11:03
Rekonstruktorzy z prawdziwego zdarzenia też lubią się pobawić w ASG. Nie jest to replika przeznaczona do masowej sprzedaży tylko kolekcjonerska/ limitowana, więc i chętnych będzie niewielu ale z naprawdę dużą kasą, bo i tacy są wśród nas....
Kilka imprez klimatycznych ( Omaha, Ardeny itp. ) oraz wewnętrzne manewry GRH dopełniają sensu kupna tej pięności.
Tomek_GGRS
27-10-2011 @ 11:59
Piękności <3 !

Cena jest jak najbardziej słuszna, ze względu na części od ostrego :)

Pozdrawiam :)
mg schutze
27-10-2011 @ 18:39
Nieprawdą to jest co piszesz ...Za 800~1000 funów można mieć dekowane MG 42 z waffenamt'ami.A jak prosto liczyć to około 2000 zielonych.Wersje z pomieszanymi częściami można mieć znacznie taniej i to bardzo znaczniej.Takie wersje (składaki) to wg kolekcjonerów totalny szrot.Dla porównania wymieszany Mauser 98 K ale wojenny bez dekowania to koszt około 100 euro...
Pritcher
27-10-2011 @ 14:39
Obejrzyj sobie Jin-Roh :)
Perski102
27-10-2011 @ 16:08
W końcu "kosa hitlera" ;)
wiciu_AK
27-10-2011 @ 16:57
Raczej piła ;)
Voltarius
27-10-2011 @ 16:49
To tylko na ścianę :)
wiciu_AK
27-10-2011 @ 16:57
Raczej piła ;)
chlor
27-10-2011 @ 17:32
Piękny...to chyba jedyny karabin wsparcia który bez zająknięcia bym nosił ;)
Gerboks V3...nic prostszego do tuningu do powiedzmy 460 fps + LiPo 11,1V.
Dziś jest kumulacja w Dużym Lotku...skreśliłem kupon; jeśli wygram kupię ją sobie.
Trzymajcie za mnie kciuki bo jak wygram recka na bank dla wmasgu będzie :)
babski
27-10-2011 @ 17:57
Co tam recka xD dasz postrzelać ?? :P
Perski102
27-10-2011 @ 18:28
Jak wygrasz to podziel się z nami ;)
Voltarius
28-10-2011 @ 00:37
oj tam oj tam może odrazu życzmy połowie wmasg wygranej w lottka :D ? bo nie sądze abyś tylko ty grał
babski
27-10-2011 @ 17:57
Co tam recka xD dasz postrzelać ?? :P
Melite1337
27-10-2011 @ 18:27
przepiękna repika :)
Perski102
27-10-2011 @ 18:28
Jak wygrasz to podziel się z nami ;)
mg schutze
27-10-2011 @ 18:39
Nieprawdą to jest co piszesz ...Za 800~1000 funów można mieć dekowane MG 42 z waffenamt'ami.A jak prosto liczyć to około 2000 zielonych.Wersje z pomieszanymi częściami można mieć znacznie taniej i to bardzo znaczniej.Takie wersje (składaki) to wg kolekcjonerów totalny szrot.Dla porównania wymieszany Mauser 98 K ale wojenny bez dekowania to koszt około 100 euro...
Denis
27-10-2011 @ 18:55
Piękność i powodzenia w lotto, a na reko bd naprawde dobrym wkładem
mg schutze
27-10-2011 @ 20:45
Hahahaha właśnie znalazłem dekowane MG 42 wojenne za .... 650 euro :]
Aliant
29-10-2011 @ 09:43
W Polsce mozna dostać za 3000zł. Chociaż w innych krajach np. w USA z niemieckimi fantami nie jest tak różowo, a ceny są kosmiczne często.

P.S. Mogli by pomalować ten jugolski trommel chociaż na czarno.
mg schutze
27-10-2011 @ 21:08
Dokładnie, żaden to okaz kolekcjonerski.
 Przestańcie głupoty wypisywać.
Okaz kolekcjonerski ma zgodne numery, wyszedł z małej fabryki (ilość danego modelu niewielka)i do tego z wojennymi odbiorami, a MG 42 z Niemiec można zaciągnąć za 650 Euro.
Ze zgodnymi numerami.
Nie wmówicie mi, że przerobienie jej w domu nawet, to koszt 7 tys PLN. 
Skośnoocy liczą na szybki zysk właśnie na tłumie zachwyconych tym wpisem "na oryginalnych częściach". MG 42 to nie  FG 42 tego było w cholere.
Voltarius
28-10-2011 @ 00:37
oj tam oj tam może odrazu życzmy połowie wmasg wygranej w lottka :D ? bo nie sądze abyś tylko ty grał
Aliant
29-10-2011 @ 09:43
W Polsce mozna dostać za 3000zł. Chociaż w innych krajach np. w USA z niemieckimi fantami nie jest tak różowo, a ceny są kosmiczne często.

P.S. Mogli by pomalować ten jugolski trommel chociaż na czarno.
mg schutze
29-10-2011 @ 11:19
Aliant mówisz o tym? :

#mce_temp_url#

Jak nie to daj linka do tego MG.
Ciekaw jestem jak to wygląda w kraju.
Aliant
29-10-2011 @ 19:45
No ten. Ósemka z zerem mi się pomyliła xD
Aliant
29-10-2011 @ 19:45
No ten. Ósemka z zerem mi się pomyliła xD
mg schutze
29-10-2011 @ 21:56
No i MG 42 z MG 53 Ci się pomyliło, a to diametralna różnica....
A te róźnice, które tam wypisują to bzdura.
Na pierwszy rzut oka można rozpoznać MG42 od MG53.
Mario75
29-10-2011 @ 22:52
MG42 z rusznikarni MG Shutze. Link zewnętrzny do relacji: LINK
Myślę, że nasz Kolega sporo zaoszczędził.
Jak się podoba?
Grabekk
31-10-2011 @ 18:59
Dwójnóg , lufę a nawet 2 , kolbę mam w dużo lepszym stanie i też ogyginały :D
mg schutze
31-10-2011 @ 19:25
Ale od czego? A lufy masz dwie to masz dwa pragrafy czy pod jeden się łapiesz ? :D
Grabekk
31-10-2011 @ 19:56
A to jest niezgodne z prawem ? Jedną nabyłem .. na jakimś straganie na zlocie a druga gdzieś kiedyś za młodego znaleziona.. :D
mg schutze
31-10-2011 @ 21:47
Że tak powiem zapoznaj się za wczasu z ustawą o broni i amunicji.
wszelkie zamki, zardzewiałe lufy od czegokolwiek i nawet rury od PF'a które nota bene już za czasów nazizmu ichni inżynierowie uważali za niezdolną do ponownego nabicia, ale nasi prokuratorzy od siedmiu boleści uważali inaczej, ramy czyli komory zamkowe itd itp.
Nawet łuska z niezbitą spłonką jest bee, dura lex, sed lex, jak mawiają :) 
Grozi Ci tylko 8 lat pozbawienia wolności no chyba, że masz coś jeszcze :)
Spokojnych snów życzę :)
Grabekk
01-11-2011 @ 08:25
Aby na pewno ? Niedawno było PK na części tylko bez zamka , lufa itd. i pan który sprzedawał pisał tylko o zamku że nie można posiadać nic o lufie nie wspominał :)
mg schutze
01-11-2011 @ 12:55
A czytałeś ustawę jak Ci pisałem?
Art. 5. 2  Istotnymi częściami broni palnej i pneumatycznej są: szkielet broni, baskila, lufa, zamek, komora zamkowa oraz bęben nabojowy

http://cietrzew.lowiecki.pl/prawo/prawo_3.html
mg schutze
31-10-2011 @ 19:25
Ale od czego? A lufy masz dwie to masz dwa pragrafy czy pod jeden się łapiesz ? :D
Grabekk
31-10-2011 @ 19:56
A to jest niezgodne z prawem ? Jedną nabyłem .. na jakimś straganie na zlocie a druga gdzieś kiedyś za młodego znaleziona.. :D
mg schutze
31-10-2011 @ 21:47
Że tak powiem zapoznaj się za wczasu z ustawą o broni i amunicji.
wszelkie zamki, zardzewiałe lufy od czegokolwiek i nawet rury od PF'a które nota bene już za czasów nazizmu ichni inżynierowie uważali za niezdolną do ponownego nabicia, ale nasi prokuratorzy od siedmiu boleści uważali inaczej, ramy czyli komory zamkowe itd itp.
Nawet łuska z niezbitą spłonką jest bee, dura lex, sed lex, jak mawiają :) 
Grozi Ci tylko 8 lat pozbawienia wolności no chyba, że masz coś jeszcze :)
Spokojnych snów życzę :)
Grabekk
01-11-2011 @ 08:25
Aby na pewno ? Niedawno było PK na części tylko bez zamka , lufa itd. i pan który sprzedawał pisał tylko o zamku że nie można posiadać nic o lufie nie wspominał :)
mg schutze
01-11-2011 @ 12:55
A czytałeś ustawę jak Ci pisałem?
Art. 5. 2  Istotnymi częściami broni palnej i pneumatycznej są: szkielet broni, baskila, lufa, zamek, komora zamkowa oraz bęben nabojowy

http://cietrzew.lowiecki.pl/prawo/prawo_3.html

NAJNOWSZE

Trwa ładowanie...