Trwa ładowanie

Twoja przeglądarka jest przestarzała. Niektóre funkcjonalności mogą nie działać poprawnie. Zalecamy aktualizajcę lub zmianę przeglądarki na nowszą.

USMC podpisało kontrakt z H&K na dostawę karabinków M27, które mają zastąpić karabinki M4
USMC podpisało kontrakt z H&K na dostawę karabinków M27, które mają zastąpić karabinki M4

USMC podpisało kontrakt z H&K na dostawę karabinków M27, które mają zastąpić karabinki M4

USMC podpisało kontrakt z H&K na dostawę karabinków M27, które mają zastąpić karabinki M4
USMC podpisało kontrakt z H&K na dostawę karabinków M27, które mają zastąpić karabinki M4
Ten artykuł pochodzi ze starszej wersji portalu i jego wyświetlanie (szczególnie zdjęcia) może odbiegać od aktualnych standardów.

m27.PNG

m27.PNG
 

Heckler und Koch ma wybudować także nową fabrykę broni w stanie Georgia, niedaleko od bazy Fort Benning. Będą w niej tworzone wszystkie karabinki M27 przeznaczone dla wojska, a także pozostałe konstrukcje H&K przeznaczone na rynek amerykański.

 

Poniżej możecie także zobaczyć krótki wywiad z dyrektorem marketingu firmy H&K- Billem Dermody. Został on przeprowadzony przez kanał Guns  America:

 

 

 

 

 

Źródło:

tribunistdaily.com

Komentarze

thewojtz
03-02-2018 @ 21:06
Kategoria newsa "Na serio"?
steinway91
04-02-2018 @ 13:03
Sig sauer wygral konkurs na bron krotka, HK na bron dluga piechoty morskiej... czyzby lobbing zbrojeniowki amerykanskiej oslabl?
Marcin_BM
04-02-2018 @ 16:33
Akurat z IAR to było od początku wiadome ,że zastąpi m4 tylko go po cichu wprowadzali bo w żadnym wypadku m27 nie był w praktyce używany jako zastępstwo albo uzupełnienie m249 tylko jak lepsza wersja właśnie m4. Do tego trzeba dołożyć sytuację polityczną na świecie i ocieplenie stosunków USA - Niemcy co można zauważyć po ostatnich atakach politycznych USA na Polskę co również pokazuje zmianę o 180 stopni względem początków urzędowania Trumpa
DamieN
06-02-2018 @ 17:09
Teorie co najmniej z pogranicza s-f absolutnie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości (leci majnus - tak po hamerykańsku :)
gratek
04-02-2018 @ 18:43
Czy takie masywne szyny nie są zbyt przestarzałe na broń, która ma stać się główną na najbliższe wiele lat?
B-E-D-A
05-02-2018 @ 02:27
Słuszna uwaga. Większość nowoczesnych frontów free float jest super odchudzona, najczęściej z wieloma otworami. A szyny RIS montuje się tylko tam gdzie potrzebujemy zamontować akcesoria. Np. Noveske NSR Key Mod, Viking Tactics Extreme BattleRail - chyba najczęstszy wybór wśród strzelców sportowych.
Okruch
05-02-2018 @ 13:49
Słuszna uwaga. The Firearmblog poruszał temat M27 jako podstawowego karabinu/karabinka dla Marines jakieś 3-4 miesiące temu, z podobnymi wnioskami.

Co nie zmienia faktu, że Armia będzie mniej cool... ;)
Obakemono
06-02-2018 @ 14:37
może być tak, że w zamówieniu specjalnie dla USMC wszyscy w plutonie dostają m27 z lekkim łożem a saw-operatorzy m27 z "ciężkimi" szynami
DamieN
06-02-2018 @ 17:13
Zgadzam się z tym. Szyny ris tak na prawdę przydają się na gorze, boki jak najbardziej key-mod a dół również, bo np biopod można bez problemu w keymodzie zamontować. Również uchwyty obecnie na te szyny są ogólnie dostepne. W takim np HK417 zastosowanie keymod zamiast obudowanego z każdej strony risa odchudza front o 250 g, co ma duże znaczenie przy strzelaniu z wolnej ręki. Nie wspomne że zastosowanie keymod poprawia ergonomie chwytu broni.
Makarov
04-02-2018 @ 22:55
Trochę się nie dziwię, że to właśnie M27 IAR został wybrany. Wystarczy zerknąć na charakter walk z jakimi mają do czynienia amerykanie w Afganistanie czy też wcześniej w Iraku. Wymiana ognia na poziomie drużyny piechoty na średnich i dalekich dystansach oraz przy okazji pokrywanie ogniem nie tyle znacznego obszaru co też ukrytych przeciwników jeżeli chodzi o zasadzki. Oni wystrzeliwują tony amunicji i to w przypadku pojedynczego strzelca. Pokazane jest to na wielu filmikach chociażby tu https://www.youtube.com/watch?v=kPYNltKXK5Q. Już nie wspomnę o wzywaniu AH-64 do rozwalenia dwóch gości w lepiance bo po prostu ich na to stać. Potrzeba po prostu broni niezawodnej i celnej ale też o zwiększonej pojemności magazynka. HK spełnia te wymogi. Nie wiem jak to będzie się sprawowało w walce w mieście bo kompaktowy to on nie jest. To tylko moje obserwacje z oglądania ich poczynań więc mogę się mylić. Swoją drogą Marines od zawsze lubili długie spluwy :)
DamieN
06-02-2018 @ 17:17
Wbrew pozorom wystarczy zastosować lufę 14 lub 16 cali i już mamy mobilnośc nawet w 308. Do tego dobry kompensator i strzelanie dubletami z wolnej ręki zamyka się w 3 MOA na 50m. Poza tym zastosowanie krótkich luf wcale nie pogarsza skupienia nawet do 600 m
Lambert
06-02-2018 @ 21:11
Ale Damien, to, że Ty tak umisz wcale nie znaczy, że tak jest! ;)
B-E-D-A
05-02-2018 @ 02:27
Słuszna uwaga. Większość nowoczesnych frontów free float jest super odchudzona, najczęściej z wieloma otworami. A szyny RIS montuje się tylko tam gdzie potrzebujemy zamontować akcesoria. Np. Noveske NSR Key Mod, Viking Tactics Extreme BattleRail - chyba najczęstszy wybór wśród strzelców sportowych.
Okruch
05-02-2018 @ 13:49
Słuszna uwaga. The Firearmblog poruszał temat M27 jako podstawowego karabinu/karabinka dla Marines jakieś 3-4 miesiące temu, z podobnymi wnioskami.

Co nie zmienia faktu, że Armia będzie mniej cool... ;)
Obakemono
06-02-2018 @ 14:37
może być tak, że w zamówieniu specjalnie dla USMC wszyscy w plutonie dostają m27 z lekkim łożem a saw-operatorzy m27 z "ciężkimi" szynami
DamieN
06-02-2018 @ 17:09
Teorie co najmniej z pogranicza s-f absolutnie nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości (leci majnus - tak po hamerykańsku :)
DamieN
06-02-2018 @ 17:13
Zgadzam się z tym. Szyny ris tak na prawdę przydają się na gorze, boki jak najbardziej key-mod a dół również, bo np biopod można bez problemu w keymodzie zamontować. Również uchwyty obecnie na te szyny są ogólnie dostepne. W takim np HK417 zastosowanie keymod zamiast obudowanego z każdej strony risa odchudza front o 250 g, co ma duże znaczenie przy strzelaniu z wolnej ręki. Nie wspomne że zastosowanie keymod poprawia ergonomie chwytu broni.
DamieN
06-02-2018 @ 17:17
Wbrew pozorom wystarczy zastosować lufę 14 lub 16 cali i już mamy mobilnośc nawet w 308. Do tego dobry kompensator i strzelanie dubletami z wolnej ręki zamyka się w 3 MOA na 50m. Poza tym zastosowanie krótkich luf wcale nie pogarsza skupienia nawet do 600 m
Lambert
06-02-2018 @ 21:11
Ale Damien, to, że Ty tak umisz wcale nie znaczy, że tak jest! ;)

NAJNOWSZE

Trwa ładowanie...