Trwa ładowanie

Twoja przeglądarka jest przestarzała. Niektóre funkcjonalności mogą nie działać poprawnie. Zalecamy aktualizajcę lub zmianę przeglądarki na nowszą.

Test gogli Arena Industries

This article comes from an older version of the portal and its display (especially images) may deviate from current standards.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Firma Socom Gear, która jest oficjalnym dystrybutorem gogli Flakjak Gen2, produkcji Arena Industries, zaprezentowała na portalu Airsoft News EU test wytrzymałości tego produktu. Być może w dobie kulek BB, które przebijają szyby takie gogle stanowią najlepszą ochronę balistyczną, jaką możemy znaleźć na rynku?

 

 

Test dowiódł, że szybki gogli Arena Flakjak Gen2 nie są w stanie spenetrować pociski poddźwiękowe 0.22 ani strzały z shotguna kalibru 12. Strzelano na dystansie około 10 stóp.

 

 
 
 
 
 
 
 

Źródło: 

www.airsoft-news.eu

Komentarze

Konrad_BW
16-10-2008 @ 13:17
Szybek z tych gogli można używać jako wkładów balistycznych do kamizelek
The_PiotREX
16-10-2008 @ 13:27
Dobry żart ;p
Dalej
16-10-2008 @ 13:30
Co za brednie, przecież wiadomo że jak nie ma oparcia to energia zamiast penetrować gogle pchnie je do tyłu.
Yanooo
16-10-2008 @ 13:31
W dobie kulek przebijających szyby, oraz replik po 750 fps należy eliminować taki sprzęt ze środowiska a nie zbroić się w co raz to bardziej odporne akcesoria ochronne. W innym razie być może za 10 lat będziemy dla bezpieczeństwa biegać w metalowych zbrojach.
Dalej
16-10-2008 @ 13:35
Tak w ogóle Promat, to może przestańcie robić darmową promocję podejrzanym produktom?

Nikt wam nie karze bezmyślnie wrzucać ani tekstów o tych kulkach Biovala, ani tych o goglach.

Normalnie jak Super Ekspress. Wrzucić coś, żeby ludzie się wkur.
gryncek1
16-10-2008 @ 13:37
Popieram Yanooo.
Medium
16-10-2008 @ 13:48
@Dalej
To nie jest darmowa promocja. Te teksty są skierowane do osób, które potrafią materiał przemyśleć i mieć własne zdanie. Teksty są obiektywne, a Ty próbujesz nam wmówić, że są subiektywne.

Nie zgadzam się z Tobą. Chcę mieć dostęp do każdej informacji w AirSofcie by móc samemu ocenić, co jest dobre, a co złe i WMASG mi na to pozwala.

Pozdrawiam

Medium
men3L
16-10-2008 @ 14:06
Oficjalnie można napisać newsa, że wmasg zdominowali zbuntowani gimnazjaliści..
Andrzej25
16-10-2008 @ 14:06
Moim zdaniem film ma pokazać jak dobre są te gogle a nie, że można do nich z biovali strzelać...
@Dalej twój komentarz wg mojej oceny nie ma nic wspólnego z tym newsem.
Popieram Medium
Promant
16-10-2008 @ 14:08
@Dalej
Po pierwsze: PromaNt.

Po drugie, z Twoich ostatnich komentarzy wynika, że newsy działają Ci na nerwy - weź nerwosol, albo nie czytaj. Do wiadomości w TV też wysyłasz takie teksty?

Newsy to jest przegląd rynku i każdy ma prawo wiedzieć co się dzieje, a po to ma olej w głowie, żeby analizować to co czyta.

Żaden news nie jest reklamą, w żadnym nie zachęcamy do kupowania jakiegokolwiek towaru, jedynie informujemy, że jest i jakie ma cechy, czasem cenę.

Test gogli poprzednio był robiony na głowie manekina - więc "oparcie" było i jakoś pocisk 0.22 nie przebił szybki.

Proponuję, żebyś nie czytał newsów jeśli tak Ci szkodzą, ale nie decyduj za innych i nie domagaj się odcinania im informacji, które mogą kogoś zainteresować.


@Yanoo

Co do Biovali i ochrony przed nimi:
już pisałem w komentarzach, że to bezsens - wzmacniać ochronę, gdyż ktoś sprzedaje potencjalnie niebezpieczne BB. To gracze nie powinni używać takich kulek. Więc mamy podobne zdanie.

Natomiast widziałem co zwykłe BB mogą zrobić, więc każde dobre gogle są warte poinformowania o nich.
Codename666
16-10-2008 @ 14:10
Mnie podoba się jak walą do okularów ze strzelby Fajnie, fajnie, oczy całe a co z resztą twarzy?
edhunter
16-10-2008 @ 14:11
Tak ale jak ktoś będzie nam walił w głowę z shotguna to raczej gogle i tak nie wiele pomogą,
javelin
16-10-2008 @ 14:21
Szczerze to żadna rewelacja. Dzisiaj większość okularów/gogli produkowanych dla wojska daje podobną osłonę. Można sobie obejrzeć np. tą stronkę:

$3
SHOGUN_YAMATO
16-10-2008 @ 15:05
Może i nie rewelacja ale dla ludzi mało obeznanych w temacie takie wiadomości jak te są cenne bo pozwalają się lepiej zoriętować w tematyce oraz mogą skłoni dalszego samodzielnego uzupełniania wiedzy w danym temacie

Może sobie takie kiedyś strzelę
Zachar
16-10-2008 @ 15:12
Dalej ma rację z tym, że strzelanie do luźno położonych gogli nie ma sensu. Lepszym pomysłem było by je założyć na kilkukilogramową piłkę lekarską(lub innym przedmiocie o podobnej masie i bezwładności co głowa człowieka). Ciekawe jaki byłby wtedy wynik przy użyciu strzelby.
Promant
16-10-2008 @ 16:02
@Zachar
zgadza się. Test "strzelby" i tak jest problematyczny, nawet jakby gogle wytrzymały na modelu głowy - to co komu po całych oczach, gdy reszta twarzy zniknęła?...
Ale pozostaje fakt, że przy umieszczeniu gogli na modelu głowy - wytrzymały pocisk 0.22 więc tu przynajmniej mamy potwierdzenie.
Całe szczęście, że z naszego punktu widzenia nie ma to wielkiego znaczenia, bo nie spotkamy się z żadnym z tych zagrożeń .
Leo_111
16-10-2008 @ 16:17
strzelba ma nam jedynie uzmyslowic jak bardzo wytrzymale sa te okulary...tu juz nie ma znaczenia kwestia tego czy okulary mamy na glowie czy leza luzno , okulary nie chronia przed pociskami
Brenten
16-10-2008 @ 16:38
Wielkie halo, ostatnio ostrzelałem z wiatrówki (ok. 170 m/s, odległość 2m,śrut tomitex gładki, szpic) jakieś okularki bhp. Po trafieniach pozostały jedynie niewielkie wgłębienia, jedynie przy strzale w zausznik ten się wypiął z zaczepów. Jak widać i taki sprzęt wystarcza do zabawy, z tym że zawsze trzeba go wpierw przetestować.
Aczkolwiek ESS'y lepiej wyglądają .
gadzinka
16-10-2008 @ 16:49
Kto wie czy się nie spotkamy xD
Prezes_____
16-10-2008 @ 19:17
robią halo, a nie jedne gogle to wytrzymują
Wiki
16-10-2008 @ 21:56
to czekamy jeszcze na maskę od tego producenta i nawet shotek nam łba nie rozwali
OFF
16-10-2008 @ 23:09
cena tych gogli mnie zastanawia..
ponoc moje bolle x800 sa goglami balistycznymi..aczkolwiek jakos nie widzialem ich testow..
Byczek
17-10-2008 @ 18:11
przynajmniej takich się nie porysuje:D

NAJNOWSZE

Loading...