Trwa ładowanie

Twoja przeglądarka jest przestarzała. Niektóre funkcjonalności mogą nie działać poprawnie. Zalecamy aktualizajcę lub zmianę przeglądarki na nowszą.

Goblin

This article comes from an older version of the portal and its display (especially images) may deviate from current standards.

Ciekawostka: produkt reklamowany jest przez sklep Greek Airsoft.

Goblin Deuce działa jak shotgun, można oddać strzał z jednej lub dwóch luf naraz. Goblin Solo przypomina raczej zminiaturyzowany granatnik. 

Oba posiadają w komplecie kabury, łuski (Goblin Deuce dwie) oraz adapter do ładowania ich CO2. Jednorazowo można oddać strzał miotający 12 BB. Zabawki nie są jednak tanie. Solo kosztuje 84.5 EUR, a Deuce 108 EUR. 

Można również dodatkowo dokupić zestaw dwóch łusek. Cena: 32.5 EUR. 

 

 

 

 

 

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

 

 

 

 

Źródło:

www.greekairsoft.gr

Komentarze

DEMOS
13-12-2012 @ 00:11
Lubie to :D
DobryDobrodziej
13-12-2012 @ 00:18
LOLLLLL! Mega fajne! XD
Gallain
13-12-2012 @ 00:22
Już dawno nie chciałem w asg czegoś tak, jak chcę to :O
HaryWalker
14-12-2012 @ 12:39
A ja przekształcę trochę tą myśl i powiem:
Od dawna chciałem coś takiego w ASG. :D
Fear Factor
13-12-2012 @ 00:24
Fajna sprawa, aczkolwiek będę czekał na konkretną strzelbę wykorzystującą ten patent.
Reegz
15-12-2012 @ 19:53
Lamy powiadasz ;)
Niepodlegly
21-06-2013 @ 08:18
Tanaka robi takie strzelby-pompki, ale z tego co wiem, to nie kupi się ich w Polsce, więc zostaje rynek zagraniczny. Zasila się je shellami Madbulla (295zł 5 sztuk na Specu). Ew. Maruzen, ale to nie to samo.
Filavandrel
13-12-2012 @ 00:25
Powiększyć i będzie klasyczna dwururka :D
Vilreen
13-12-2012 @ 00:37
Axus
13-12-2012 @ 00:44
To, że zastosowania w ASG raczej nie ma to wiadomo, raczej taka pierdoła kolekcjonerska.
Gallain
13-12-2012 @ 01:10
To ja już tego nie chcę.
Karczu
13-12-2012 @ 01:10
Nie jestem pewien czy dobrze usłyszałem ale test chyba odbywał się przy 4st Celsjusza. Może w lato wynik byłby inny?
Promant
13-12-2012 @ 01:34
Tak, przy 4 stopniach. Pytanie jak by się zachował w temperaturze choćby powyżej 10-12. No i strzał z dwóch luf też może być trochę inny niż z jednej. Może pojawia się jakieś inne testy.
dejw321
13-12-2012 @ 02:29
4 stopnie i nabity GG, więc może na co2 będzie lepiej
Promant
13-12-2012 @ 10:35
Nie miałem wczoraj czasu oglądać szczegółowo, umknął mi GG. jeśli to był green gas, to nic dziwnego. Goblin sprzedawany jest z adapterem do CO2 i wszędzie o nim piszą, że shellsy na CO2.
hunter1993
13-12-2012 @ 19:30
Gościu z filmiku hoduje fajne lamy :)
Demo666
18-12-2012 @ 09:59
nie 4' a 14'C ludziki kochane.
Demo666
18-12-2012 @ 09:59
nie 4' a 14'C ludziki kochane.
Axus
13-12-2012 @ 00:44
To, że zastosowania w ASG raczej nie ma to wiadomo, raczej taka pierdoła kolekcjonerska.
biper911
13-12-2012 @ 00:54
Taki sympatyczny cudak w wersji ostrej to chyba lamalby nadgarstki :-)
Gallain
13-12-2012 @ 01:10
To ja już tego nie chcę.
Karczu
13-12-2012 @ 01:10
Nie jestem pewien czy dobrze usłyszałem ale test chyba odbywał się przy 4st Celsjusza. Może w lato wynik byłby inny?
Promant
13-12-2012 @ 01:34
Tak, przy 4 stopniach. Pytanie jak by się zachował w temperaturze choćby powyżej 10-12. No i strzał z dwóch luf też może być trochę inny niż z jednej. Może pojawia się jakieś inne testy.
dejw321
13-12-2012 @ 02:29
4 stopnie i nabity GG, więc może na co2 będzie lepiej
Nowin
13-12-2012 @ 02:34
Hahaha kiedyś zastanawiałem się czy nie zrobić takich łusek jak te (4 rzędy kulek) i nie stworzyć jakiegoś shotgun-a gdzie łuski ładowało by się tak samo jak w prawdziwym a zasada działania była by identyczna jak w granatnikach asg. No cóż mam jeszcze szansę zrobić shota ;)
theant
13-12-2012 @ 07:13
No taki klasyczny obrzyn czasem by się przydał.
theant
13-12-2012 @ 07:13
No taki klasyczny obrzyn czasem by się przydał.
MICHAL
13-12-2012 @ 08:29
FAJOWE!! Na filmikach z youtuba widać, że dwururka daje radę
http://www.youtube.com/watch?v=547KGBqt-wk

i jakie ślady zostawia na przeciwniku :)
http://www.youtube.com/watch?v=QV_2yFsnAm4
Gallain
13-12-2012 @ 18:16
No to już lepiej wygląda niż w poprzednim linku.
Pritcher
13-12-2012 @ 08:42
Deuce fajny, niech zrobią zwykłego obrzyna a'la Mad Max w tym kalibrze.
Nie wiem czy tylko mi się wydaje że o ile Deuce jest zaprojektowany z głową, to Solo wygląda jakby go zrobił student I roku. Ten malutki i subtelny pierścień przedni na lufie ;)
MoreLike
13-12-2012 @ 10:58
Mam wrażenie, że niezmiernie przeżywasz swoje studia. W wielu postach da się to zauważyć ;]
Pritcher
13-12-2012 @ 14:13
A to coś złego? :)
MoreLike
14-12-2012 @ 01:50
Nie wiem sam;-) ale widzę, że to częste wśród studentów, gadanie wszędzie o swoim kierunku :D
Tagan
13-12-2012 @ 08:59
Muszę przyznać że podobają mi się te małe paskudy.
Landsil
13-12-2012 @ 09:35
fajne, szkoda że gaz ładowany do łusek zamiast w kolbie, a ja ciągle nie mam kasy na budowę własnego :(
Technofilia
13-12-2012 @ 10:27
Niezłe
Promant
13-12-2012 @ 10:35
Nie miałem wczoraj czasu oglądać szczegółowo, umknął mi GG. jeśli to był green gas, to nic dziwnego. Goblin sprzedawany jest z adapterem do CO2 i wszędzie o nim piszą, że shellsy na CO2.
MoreLike
13-12-2012 @ 10:58
Mam wrażenie, że niezmiernie przeżywasz swoje studia. W wielu postach da się to zauważyć ;]
dixon
13-12-2012 @ 11:15
OMG! Przytulę!
Niech jeszcze zrobią wersję dubeltówki z długą lufą :D
I normalnego Shotguna - bo patent z takimi shelsami jest wypasiony! :) Przynajmniej nie widziałem wcześniej.
Promant
13-12-2012 @ 11:36
Madbull robi od pewnego czasu podobny patent, ale za mocne do gier, i jednokomorowe.
Volve55
13-12-2012 @ 14:40
wykorzystałem to w 2 swoich strzelbach na łuski:p
w tym w moim obrzynie jest na foto w profilu
l_isek
14-12-2012 @ 15:37
szelsy madbula można ładować 6 kulkami a moc jest dużo większa.
Promant
13-12-2012 @ 11:36
Madbull robi od pewnego czasu podobny patent, ale za mocne do gier, i jednokomorowe.
blade
13-12-2012 @ 13:28
Wow! ale zajo! co prawda mógłby mieć nieco dłuższe lufy , ale i tak milutkie.....
hellmans
13-12-2012 @ 14:06
Dłuższe lufy = dłuższe shelsy wiec chyba dyskwalifikuje ta technologia.
Pritcher
13-12-2012 @ 14:13
A to coś złego? :)
maciorec
13-12-2012 @ 14:33
widziałem tą broń lecz na szelsy z kulkami do paint ball'a
Volve55
13-12-2012 @ 14:40
wykorzystałem to w 2 swoich strzelbach na łuski:p
w tym w moim obrzynie jest na foto w profilu
Volve55
13-12-2012 @ 14:41
wykorzystałem taki patent w swoim obrzynie:p
Volve55
13-12-2012 @ 14:56
przy tak krótkiej lufie i lekkich kulkach to bd chmura(im lżejsze kulki tym większy rozrzut) kuleczek,tylko do cqb nie liczcie na strzały na kilkanaście metrów nawet na co2 zasięg wzrośnie nieznacznie,moc za to będzie większa,przydałaby się dłuższa lufa zewnętrzna i shells musiałby również być dłuższy wtedy można mówić o lepszym zasięgu.Zabaweczka do egzekucji:)
ps.ciekawe czy shellsy spełniają standardy 12 gauge(w co wątpię)
Volve55
13-12-2012 @ 14:56
przy tak krótkiej lufie i lekkich kulkach to bd chmura(im lżejsze kulki tym większy rozrzut) kuleczek,tylko do cqb nie liczcie na strzały na kilkanaście metrów nawet na co2 zasięg wzrośnie nieznacznie,moc za to będzie większa,przydałaby się dłuższa lufa zewnętrzna i shells musiałby również być dłuższy wtedy można mówić o lepszym zasięgu.Zabaweczka do egzekucji:)
ps.ciekawe czy shellsy spełniają standardy 12 gauge(w co wątpię)
wroobelchannel
13-12-2012 @ 14:58
Podwójny ma fajny potencjał pod klasyczną strzelbę tudzież "Luparę" :D
widmo
13-12-2012 @ 15:11
fajny badziewiaczek:)
rodzynson
13-12-2012 @ 17:35
Niby okej, jednak nie ma szyny ris na kolimator i montażu na m203 :P
Gallain
13-12-2012 @ 18:16
No to już lepiej wygląda niż w poprzednim linku.
PioutrP
13-12-2012 @ 19:29
http://www.youtube.com/watch?v=hg7_MJPacTY&list=UUsMeMKjPWetMqoZRbF4W8pA&index=5 myślę, że to jest lepsze... tylko że cena i dostępność... cóż...
hunter1993
13-12-2012 @ 19:30
Gościu z filmiku hoduje fajne lamy :)
MoreLike
14-12-2012 @ 01:50
Nie wiem sam;-) ale widzę, że to częste wśród studentów, gadanie wszędzie o swoim kierunku :D
Mixon
14-12-2012 @ 11:07
Słodziutki
HaryWalker
14-12-2012 @ 12:39
A ja przekształcę trochę tą myśl i powiem:
Od dawna chciałem coś takiego w ASG. :D
l_isek
14-12-2012 @ 15:37
szelsy madbula można ładować 6 kulkami a moc jest dużo większa.
Morgif
14-12-2012 @ 23:48
Hmm... szkoda że dwu lufowa wersja nie ma na górze szyny do montażu. Takie cudeńko w sam raz nadało by mi się pod karabinek szturmowy jako dodatkowa siła ognia w walce w pomieszczeniach. W sam raz do oczyszczania pomieszczeń pełnych przeciwników. ;)
Reegz
15-12-2012 @ 19:53
Lamy powiadasz ;)
Marcin205
17-12-2012 @ 17:32
Orientuje się ktoś jaką średnicę mają te shellsy? Tak się zastanawiam, jak to się ma wymiarowo do typowego granatu do granatnika.
wroobelchannel
18-12-2012 @ 00:25
Nijak :P
wroobelchannel
18-12-2012 @ 00:25
Nijak :P
Demo666
18-12-2012 @ 09:59
nie 4' a 14'C ludziki kochane.
Demo666
18-12-2012 @ 09:59
nie 4' a 14'C ludziki kochane.
Marcin205
18-12-2012 @ 12:32
Tak też myślałem. :) Troszkę to bezużyteczne, zwłaszcza w wersji z jedną lufą, ale może być dobre, jako eksponat kolekcjonerski. :)
Marcin205
18-12-2012 @ 13:29
Przepraszam za to zdjęcie parę komentarzy wyżej. Zapomniałem się wylogować i ktoś to wstawił. Przepraszam. :( Zgłosiłem już naruszenie, bo nie mogę tego usunąć.
Niepodlegly
21-06-2013 @ 08:18
Tanaka robi takie strzelby-pompki, ale z tego co wiem, to nie kupi się ich w Polsce, więc zostaje rynek zagraniczny. Zasila się je shellami Madbulla (295zł 5 sztuk na Specu). Ew. Maruzen, ale to nie to samo.

NAJNOWSZE

Loading...